Столичното метро ще стига до покрайнините на Перник. Плановете са да се изгради връзка с третия лъч на подземната железница, който предстои да бъде изграден през следващите години.
Третият лъч ще бъде свързан с първата и втората линия на подземната железница и ще бъде от типа "леко" метро.
Трасето ще е с дължина 15 километра и половина, 8 километра от които ще минават над земята. Според изчисленията на столичния "Метрополитен" по тази линия ще се движат по 162 000 души дневно.
До август 2012 г. ще бъдат внесени 18 нови влака, които ще пътуват по втория метродиаметър от "Надежда" до "Лозенец". Очаква се тогава интервалът между отделните влакове в пиковите часове да се скъси - от около 4 минути сега на 3 минути.
преди 13 години Относно този проект:1-во 720 млн. евро е твърде голяма сума за 15 км. метро. Направо си е расипия и то за "леко" метро - това пък е най-голямата глупост. Вместо да го закопаят под сегашния маршрут на трамвай 5, те ще качат на естакада, че да се чува в цяла София?!? *** работа. Още повече, че при подземня вариант може да се разшири Борис 3 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години алди, че то сега до къде е?От летището 1-ви диаметър до ЖП гарата - втори.Връзката Младост-Люлин беше най важна защото в тези квартали живеят 50% от хората в София. Но този диаметър си е точен и до центъра се стига лесно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Чудесна идея! Убеден съм че така ще се намали драстично броя на ПТП в региона! Само това че ще се спаси един дори човешки живот си заслужава! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години В цивилизованите държави хората първо свързват метрото с жп-гарата и с летището. Такова нещо нашите мутанти не са се сетили да направят. Но връзката с националния стадион ще я има. Лошо, много лошо, когато те управляват ритнитопковци с акъл, колкото има във футболната топка... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години мисля че метрото ще има връзка с ЖП линия до Перник. Което не е лоша идея, хората от перник и региона ще зарежат колите и ще пътуват бързо и удобно до работните си места в София. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Бих предложила да бъде направено и метро до Банкя. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Такава се планира и именно това ще е "връзката на метрото с Перник". Няма да има никакво метро ДО перник, а до бъдещата гара в ОК.Инвестор да си оправят статията, а мрънкалата да ходят да се гръмнат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години защо винаги типично по български всичко се оплюва, ами да не се правят тогава инвестиционни проекти че да няма злоупотреби и нещо към 10 не си доволен за метростанциите в лозенец ли ? злоупотреби има ако щеш в тромавото БДЖ и без да се правят реформи там не може да твърдите че всичко е с цел да се облажат двама трима то я ясно че ще има недоволни ама толкова ли няма един дето да каже евала че и в моя квартал има вече метро и не трябва да мръзна по спирките и трамвайте отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Мда, и в същото време от северните райони на София сменят по три превоза за да стигнат до центъра. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години за да лапат пари затва ше копат и вси4ко е обусновано ужким за хората *** и ги хвани 4е крадат знам за две спирки на лозенец горе на високото който са много близо една до друга сети се защо е така отговор Сигнализирай за неуместен коментар