fallback

Български фирми представят в Париж козметика от розово масло, вина и сирена

България участва за първи път със самостоятелен щанд на международното изложение Салон на земеделието

15:30 | 19.02.11 г. 1

Българският щанд бе открит от Мирослав Найденов и посланика ни в Париж Марин Райков. Снимка: МЗХ

Министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов откри първия самостоятелен щанд на България на 48-то издание на международното селскостопанско изложение Салон на земеделието в Париж, съобщиха от пресцентъра на МЗХ.

На щанда участват български фирми от сектора на млеко- и месопроизводството, на винарския бранш, пчеларството и козметиката от розово масло, представителни за своите сектори.

Според Найденов това е добро начало и шанс за повече контакти на българските производители за реализацията на продукцията им в по-голям мащаб.

На въпрос как оценява шанса ни да пробием с козметични продукти точно на френския пазар, Найденов отговори, че този шанс е също толкова висок, колкото и да пробием във Франция с виното и сирената си. „Ние обаче играем на техен терен в момента”, уточни министърът, “а знаете, че българските отбори много често печелят като гости повече, отколкото като домакини”.

На изложението се представиха с вина фирмите "Беса Вали", "Бългериан Херитидж" и "Стримон", с месни деликатеси - "Белла България" с марката си "Перелик", с млечни продукти - "Ел Би Булгарикум", "Пършевица" и "Маджаров". Козметичният бранш беше представен от Института по розата и етерично-маслените култури, "Зорница Къмпани" и "Био фреш".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:04 | 13.09.22 г.
fallback