С около един месец по-рано от планираното приключи петият етап от строителството на ЛОТ 4 от автомагистрала "Тракия", заяви за БТА Данчо Кълвачев, представител на сдружение "Тракия 4" - изпълнител на обекта.
Според него работният проект за около 28 км от трасето, с обща дължина 42 км, се разминава с действителността.
Проектирането е изготвено през периода 2001-2003 г. и по думите му има неточни измервания на характера на почвите и на подземната структура, не са отразени настъпилите промени през последните години.
В проекта липсват 40 напоителни канала и три водопровода, които пресичат трасето на магистралата, както и карта на изградената дренажна система на някои места.
Особено проблемен е богатият на подпочвени води район около стралджанските села Маленово, Палаузово и Воденичане, а също и земите по течението на реките Мочурица и Мараш.
Кълвачев очаква проблемите да намерят решение на среща на изпълнителите с инвеститора агенция "Пътна инфраструктура" и с представители на Министерството на регионалното развитие и благоустройството.