fallback

Със 76 хил. лв. КБ е лидер по разходи за тв реклама за местните избори

Изминалата кампания се определя като старомодна и без визия за младите хора

12:41 | 20.11.09 г.
Автор - снимка
Създател

„Коалиция за България“ (КБ) е инвестирала най-много средства в телевизионна политическа реклама за частичните местни избори в София - малко повече от 76 хил. лв. Това показват данни за периода 19 октомври - 13 ноември, от изследване, организирано от Лабораторията за медиен мониторинг на фондация „Медийна демокрация“ за телевизионната реклама за местните избори в София.

На второ място по разходи за те реклама за периода е РЗС с почти 74 хил. лв., а третата позиция заема ГЕРБ – с около 64 хил. лв.

ССД са дали малко над 47 хил. лв., а самостоятелният кандидат Теодор Дечев е използвал около 19 500 лв. за телевизионна реклама.

Данните се опират на цените за реклама на самите телевизии, но може и да има отстъпки на някои партии за излъчването на политическа реклама.

Основният извод от изследването сочи, че всички партии са насочили рекламните си послания основно към възрастовата група 41-50 години, както и към хората над 60 години. Практически от интереса на партиите е отсъствала политическата реклама към най-младите - от 18 до 24-годишна възраст, казват от фондацията.

От там определят изминалата кампания като доста старомодна и без визия към младите хора.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:17 | 13.09.22 г.
fallback