fallback

Европейският парламент влезе във Facebook и MySpace

Целта е младите гласоподаватели да бъдат запознати по-подробно с европейската тематика

17:09 | 28.04.09 г.
Автор - снимка
Създател

В навечерието на предстоящите европейски избори (4-7 юни, 7-ми юни в България) Европейският парламент (ЕП) създаде свои профили в някои от най-популярните социални онлайн медии (Facebook, MySpace и Flickr).

Тези профили са насочени основно към младите избиратели, като съдържанието им е съответно адаптирано към тази аудитория, съобщиха от пресслужбата на институцията. Основното послание остава датата на изборите и влиянието на решенията на Европейския парламент върху всекидневния живот на европейските граждани.

Модерност

Това „отваряне“ на ЕП към социалните мрежи, в които интернет потребителите прекарват все повече от своето време и които станаха изключително влиятелни през последните години, ще позволи на младите гласоподаватели и на тези, които ще гласуват за първи път, да се запознаят по-подробно с европейската тематика, с работата на ЕП и европейските депутати и значението на европейските избори, казват от парламента. Профилите ще служат също и като връзки към различни онлайн източници на информация, както и към различните редакционни материали на основния уебсайт на институцията.

Скоро ще бъде открит и подканал към банера “EU Tube”, качен на сайта за споделяне на видео YouTube, на който ще бъдат качвани видеоматериали, свързани с изборната кампания.

В допълнение към това през месец май 2009 г. ще бъде проведена промоционална кампания, която ще се състои от банери с цветовете и визията на комуникационната кампания, както и ключови думи в търсещите машини в интернет. Кампанията ще обхваща сайтове и мрежи из цяла Европа, както и MySpace, където ще се свързва с профила на парламента.

Интерактивност

В предстоящите седмици нови интерактивни опции ще бъдат предложени на специалната страница за изборите през юни 2009 г. За да се отбележи 30-та годишнина от провеждането на първите преки избори за Европейски парламент, ще бъде пусната т.нар. „машина на времето на ЕС“, даваща възможност на интернет посетителите да пътуват виртуално между две типични къщи, едната от 1979 г., а другата - от 2009 г.

Чрез кликване върху различните предмети в стаите потребителите ще могат да видят какво влияние са оказали европейските закони върху различни ключови сфери от ежедневието на хората в Европа.

С настъпването на изборния период, между 4 и 7 юни, европейските избори ще бъдат пълно отразени на парламентарния уебсайт. Ще бъде отворена специална секция „Изборна нощ“, която ще почне да работи от 18:00 часа на 7-ми юни, неделя, отразявайки в реално време всички изборни резултати, пристигащи от различните държави членки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:30 | 03.09.22 г.
fallback