fallback

Ал. Чернев: Без интернет маркетинговите кампании ще бъдат все по-трудни

Въпреки интернет ключово условие за успешната кампания си остава локализирането на услугите и продуктите

10:15 | 24.01.11 г.
Автор - снимка
Създател

До голяма степен интернет променя начина, по който мислим за маркетинга. Въпреки това обаче принципите, по които се прави маркетинга, не са се променили, смята професор Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management, САЩ.

Влиянието на интернет става все по-силно, което прави осъществяването на успешна маркетингова кампания без присъствие в глобалната мрежа все по-трудно, посочи професорът след публична лекция, организирана от фондация Александър.

Ключов фактор за успеха на всяка маркетингова кампания остава локализирането и адаптирането на продуктите и услугите, категоричен е Чернев. В тази насока интернет не е начинът, който ще уеднакви подходите на маркетолозите и вкусовете на потребителите, смята той.

Повечето от сегашните пазарни лидери са създадени, без да е имало интернет. Сега обаче този процес на създаване на марките е доста по-труден без интернет, а занапред той ще става и още по-труден. Вижте какво мисли професор Чернев за разликите между теорията и практиката в маркетинга, ролята на интернет и значението му за развитието на бизнеса във видеоматериала.

Д-р Чернев е преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University, САЩ. Притежава докторска степен по психология от СУ „Св. Климент Охридски“ и докторска степен по бизнес администрация от Duke University, САЩ.

Научните му интереси са в областта на потребителското поведение и взимането на управленски решения, а изследванията му са публикувани във водещи изследователски журнали и цитирани във различни бизнес-ориентирани и популярни издания, включително Business Week, Wall Street Journal, Forbes, Newsweek. Самият д-р Чернев е в редакторските съвети на водещи журнали, включително Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Psychology и International Journal of Research in Marketing.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:40 | 13.09.22 г.
fallback