Фокусът на Snapchat върху печалбата още от ранните дни на развитието на компанията ще я направи привлекателна за инвеститорите, ако приложението стане публично, коментира един от инвеститорите в него пред CNBC.
Джонатан Тео, основател и съдружник в компанията за рисков капитал Binary Capital, е инвестирал през 2013 г. в Snapchat, когато тя е имала само 120 хил. потребители. По това време Тео е бил част от General Catalyst.
Приложението в момента има 150 млн. активни потребители дневно и е оценено на около 20 млрд. долара.
Наскоро Snapchat се ребрандира в Snap и се твърди, че се насочва към първично публично предлагане през следващата година. Въпреки че Тео не потвърждава дали компанията планира листване на борсата, твой казва, че ако е така, той е “оптимист”, че инвеститорите ще я сметнат за привлекателна.
По думите на Тео Snapchat очевидно експериментира много в монетизирането и предлага иновативни продукти.
“Тъй като компанията наистина се фокусира върху монетизирането, смятам, че част от тези усилия наистина ще се отплатят от гледна точка на бизнес модела, който компанията има, в сравнение с някои други компании, които са фокусирани в растежа на първо място”, коментира инвеститорът, като има предвид социални мрежи като Facebook и Twitter.
Snap се опитва да увеличи своeто портфолио от рекламни предложения. По-рано тази година компанията представи реклами между “Stories”, но включи и други рекламни предложения, които помагат на трети страни по-лесно да създават собствени кампании в платформата.
В резултат приходите на Snapchat от реклама се очаква да нараснат до близо 1 млрд. долара през 2017 г., според нов доклад на eMarketer.