В интересен анализ, публикуван от MarketWatch, разбираме какво е моментното състояние на производителите на смартфони, но и още нещо...
Златен iPhone? Слухът дойде преди няколко дни. Твърди се, че моделът от новото поколение смартфони на Apple ще е златен. Разбира се, не буквално златен, като покрит със злато или със златни пластини, каквито са евтините бижута, а в златен цвят, за да е в тон със сребърния цвят на модела.
И защото това е Apple, златният цвят няма да е обикновен. Цветът няма да е тъмен като този на истинското злато, а по-скоро светъл, с цвят на шампанско дори, както го описват от TechCrunch. Някои си го представят с цвят на платина вместо злато.
Фактът, че новината бива съобщена не от кой да е, а именно от TechCrunch, ви казва всичко, което трябва да знаете... освен, разбира се, че моделът може и да не носи името Apple iPhone 5S.
Новината може да ви каже дори повече отколкото искате да знаете, а именно – какво е състоянието на производителите на смартфони през настоящата година.
Новината е, че на производителите на смартфони им липсват идеи, енергия... горивото им е свършило... Все едно да сложиш червило на прасе ... или злато, в нашия случай.
Това прилича на слуха, че новият модел на iPhone ще има функция за разпознаване на пръстови отпечатъци. Но всъщност никой не вярва на това. Комбинацията от тази нова функция и златния цвят наистина ще привлекат вниманието и според TechCrunch тя може да предизвика своеобразна Златна треска.
Златният iPhone, ако въобще го има, няма да е най-главозамайващото нещо при дизайна на смартфони, което сме виждали. Ето някои фрапантни примери от другите производители на смартфони. Може и да не са най-странните, но определено ще ни накарат да се замислим за капацитета на тези, които са ги създали.
Google + Motorolla = Moto Maker
Първото мобилно устройство, което е разработено под пълната опека на Google след закупуването на Motorolla, се очаква да предизвика изненади. С него идва и сайтът Moto Maker.
Първоначално достъпен изцяло само за потребителите на AT&T, сайтът Moto Maker ще позволи на купувачите сами да изберат дизайна на своето ново устройство. Изборът е сведен до козметичните подобрения, но все пак предоставя разнообразие от цветове вместо традиционните сиво или черно. Потребителите ще могат да избират цвета на корпуса, на бутоните и аксесоарите. Купувачите ще могат да въведат и свой подпис или персонално съобщение, което да се появи на екрана при включването на устройството.
Първоначалният избор за обвивката на апарата включва честно казано отвратителни, грозни дървени шарки, които сякаш са изгорели в микровълновата фурна.
И все пак Moto Maker може да има смисъл за някои потребители. Изпълнителният директор на Moto Maker Джон Релади сподели пред сайта DigitalTrends, че концепцията му наподобява „ефектът Икеа“. Т.е. ако клиентът има възможност сам да избере как да изглежда стоката, която иска да закупи, то желанието му да си купи такъв продукт, ще се увеличи.
Moto X ще се произвежда в САЩ, като това ще направи производствения цикъл по-бърз и гъвкав, за да пожъне успех.
Очаква се още в петък мобилното устройство и сайтът да бъдат пуснати, въпреки че според източници някои от функциите на Moto Maker няма да бъдат достъпни в началото.