fallback

Спадът в приходите от дисплей реклама на Yahoo! е тревожен сигнал за целия бранш

Понижените приходи до голяма степен се дължат на мощната конкуренция от новите играчи на пазара – социалните мрежи, коментира сайтът businessinsider.com

15:06 | 21.07.11 г.
Автор - снимка
Създател

Снимка: shc.hu

Новината за спада на приходите на Yahoo! ще бъде последвана от сходни резултати за много други сайтове с по-малка аудитория в САЩ, предупреждава businessinsider.com.

Според собствена информация приходите на Yahoo за април-юни 2011 г. са намалели с 4,6% до 1,07 млрд. долара в сравнение с 1,12 млрд. през второто тримесечие на 2010 г. и при очаквани от анализаторите 1,11 млрд. долара, въпреки че нетната печалба е нараснала с 11%, достигайки 237 млн. долара.

Според експерти спадът в постъпленията от дисплей реклама в един от най-големите портали в света подчертава тревожна тенденция.

Очаква се сайтове като CNN.com, MTV.com, USA Today online, ESPN, CNET, The New York Times и FoxNews.com да регистрират сериозно понижение в приходите от дисплей реклама.

Това е лоша новина за собствениците им, предвид факта, че на дигиталните рекламни пари се разчита много заради намаляващите прогресивно постъпления от реклама в телевизия и печат.

От businessinsider.com коментират, че резултатите на Yahoo! до голяма степен се дължат на мощната конкуренция от новите играчи на пазара – социалните мрежи.

Към момента Facebook, например, държи над 25% дял от целия пазар на дисплей реклама в Съединените щати, а само преди 2 години този дял беше малко над нулата.  Още новини от света на технологиите четете в Dnes.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:35 | 12.09.22 г.
fallback