fallback

Купувачите на коли търсят експертно мнение онлайн

Близо три четвърти от анкетирани интернет потребители в САЩ биха направили онлайн проучване преди покупката на автомобил

17:56 | 04.05.10 г.

Проучването в интернет е първата стъпка за много американци при вземането на решение за покупка на автомобили, както нови, така и употребявани, сочи проучване, цитирано от eMarketer.

Близо три четвърти от интернет потребителите в САЩ, анкетирани от About.com, биха направили онлайн проучване преди покупката на автомобил, като определят степента на вероятност за това на 1 или 2 при скала от 1 до 5, като 1 е „много вероятно“, а 5 – „много невероятно“.

Около една четвърт от респондентите казват, че правят по-често проучвания в интернет за автомобили в сравнение с предишната година, а за 42% онлайн „разузнаването“ е станало по-важно.

За разлика от други продукти, при които потребителите търсят коментари или съвети от други потребители, хората, които търсят в интернет информация за автомобили, предпочитат експертно съдържание. Около половината от анкетираните казват, че търсят предимно сайтове с рецензии и статии при проучването, докато само 16% взимат под внимание мнението на собственици на същия автомобил, от който се интересуват.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:20 | 08.09.22 г.
fallback