Американската компания Apple може да сложи цена от 1 млн. долара за излъчването на реклама чрез мобилните си устройства. Такова е мнението на водещи фигури от рекламния пазар, предава Wall Street Journal.
Цената за мобилна реклама може да бъде и по-висока за първите, които пожелаят да рекламират чрез устройствата на Apple.
Технологичната компания представи нова рекламна платформа за основните си продукти – смартфона iPhone и таблетния компютър iPad. Това е първото навлизане на Apple в малкия, но бързо растящ пазар на мобилна реклама, което със сигурност ще зарадва производителите на приложения, получаващи нов канал за приходи.
От Apple са дали сигнали, че първите рекламодатели, с чиито реклами ще стартира новата платформа, може би ще трябва да платят дори колосалните 10 млн. долара, посочват запознати с въпроса, цитирани от вестника.
Представители на сектора коментират, че обичайно се плащат по 100-200 хил. долара при подобни сделки с други компании от сектора на мобилните услуги.
Съгласно обявените намерения разработчиците на приложения ще получават 60% от приходите, а останалите 40% ще остават в касата на Apple.
За момента представители на американската компания не са били открити за коментар.