fallback

Развиващите се и дигитални пазари с все по-голям дял в бизнеса на Publicis

За първото тримесечие компанията е постигнала органичен ръст на приходите си от 3,1% до 1,16 млрд. евро

11:01 | 22.04.10 г.
Автор - снимка
Създател

Третата по големина рекламна група в света – френската Publicis – планира да реализира 60% от приходите си на развиващите се и дигитални пазари до три-четири години спрямо по-малко от 50 на сто към момента.

Компанията иска да ускори развитието си в страните с развиващи се икономики, като е изготвила „нов план“ за присъствието си в Китай и ще се възползва за целта от международното изложение в Шанхай, което започва на 1-ви май. Това е обяснил пред Ройтерс Морис Леви, изпълнителен директор на рекламния гигант.

По думите на Леви компанията е постигнала органичен ръст на приходите си за първото тримесечие от 3,1 на сто на годишна база до 1,16 млрд. евро, като роля за него е изиграло основно възстановяването на рекламния пазар в Северна Америка.

Освен това Publicis вече гледа малко по-оптимистично на представянето си за цялата 2010 г. Плановете на компанията са да успее да се възползва максимално от подобрените условия на пазара, който според новите предвиждания на ZenithOptimedia ще нарасне като цяло с 2,2% в сравнение с 2009 спрямо предишни очаквания за растеж от 0,9 на сто.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:50 | 06.09.22 г.
fallback