Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) предвижда да отпусне 3,15 млн. лв. без ДДС за реклама на вътрешния туризъм, става ясно от обявление в Агенцията по обществени поръчки.
По-конкретно парите ще отидат за осъществяване на комуникационна кампания за „позициониране на България като целогодишна, атрактивна дестинация“.
В тази връзка се предвижда организирането на промоционални събития, дни за откриване на летен и зимен туристически сезон и съпътстващи мероприятия към тях. Планирани са и реклами в телевизии, печатни издания, интернет медии, както и външна реклама.
Финансирането на кампаниите ще се извърши като част от проект по Схема за безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.