fallback

LG очаква пазара на 3D телевизори да стигне 3,8 млн. единици тази година

Южнокорейската компания планира да реализира 25% от всички продажби на 3D телевизори за тази година

18:01 | 25.03.10 г.
Автор - снимка
Създател

Южнокорейската компания LG Electronics, която е вторият по големина производител на телевизори в света, прогнозира, че продажбите на 3D телевизори могат да достигнат 3,8 млн. единици в световен мащаб до края на тази година. 

Ръководството на компанията си е поставило амбициозната цел да реализира една четвърт от всички продажби на 3D телевизори през тази година, или близо 1 млн. единици, предаде Financial Times. Това за пореден път подчертава изостреното съперничество между корейските и японските компании за лидерство на пазара на луксозни телевизори.

Въпреки че първите експерименти в областта на маркетинга на 3D телевизорите бяха проведени през миналата година в Япония, южнокорейски компании като Samsung Electronics и LG решиха чрез бързо производство и ефективна верига за доставки да заемат водещи позиции на пазара.

Samsung и Panasonic представиха своите първи 3D телевизори в САЩ през март тази година, а в момента LG води преговори с British Sky Broadcasting за доставка на 3D телевизори през първата половина на тази година.

Според анализатори пазарът на 3D телевизори вероятно няма да нарасне с толкова бързи темпове през тази година, защото много от потребителите все още не са склонни да приемат новата технологията в своя дом и заради липсата на достатъчно 3D съдържание. Освен това цените на 3D телевизорите остават доста по-високи и за да могат да се използват, са необходими специални очила.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:17 | 19.08.22 г.
fallback