fallback

Маркетинг в социалните мрежи ще носи 10% от продажбите догодина

Това смятат маркетинг шефовете в САЩ, които обръщат все по-голямо внимание на социалните медии

13:57 | 10.12.09 г.
Автор - снимка
Създател

Близо две трети от маркетинговите директори планират да увеличат бюджетите, насочвани към социални медии през следващата година, като очакват и по-голяма възвръщаемост от инвестициите си там. Това става ясно от проучване сред 133-ма маркетинг шефове в Щатите, проведено от специализираната компания Bazaarvoice.

Според изследването три четвърти от директорите, които през тази година не са имали никакви очаквания за приходи, свързани със социалните мрежи, ще започнат да имат такива през 2010 г.

Общо 81% от запитаните очакват през следващата година присъствието в социални мрежи, блогове и форуми да допринесе за около 10% от продажбите на компаниите им.

Изводът в доклада е, че ако 2009 г. е била „пробен период“ за много марки и социални медии, през 2010 маркетинговите директори очакват директно влияние върху продажбите, „без изключение“.

Участниците в проучването са ръководни кадри в компании от различни сектори, сред които IT, туристически, медиен, потребителски стоки и др. Годишните приходи на 25% от тези групи са в рамките на 6-50 млн. долара, на 42% - между 51-999 млн. долара, а 23% са с приходи от над 1 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:19 | 20.08.22 г.
fallback