fallback

Социалните мрежи ще спасяват веригите за търговия на дребно в САЩ

Магазините в САЩ ще използват много активно различни социални мрежи за празничните си разпродажби през тази година

11:31 | 27.11.09 г.
Автор - снимка
Създател

Веригите за търговия на дребно в САЩ ще обявят множество разпродажби, които са традиционни за петъка след Деня на благодарността, пише FT. Националната федерация на търговците на дребно в страната очаква 134 млн. американци да се отправят към магазините днес за празнични покупки.

Тази година обаче търговците на дребно са разнообразили традиционните начини за реклама с нов набор от маркетингови инструменти, които включват социалните мрежи. По този начин те се надяват да привлека купувачи по време на Черния петък, или денят, който се пада след Деня на благодарността в САЩ. Той се нарича така, защото едно време търговците на дребно са излизали на печалба в този ден.

Големи вериги за търговия на дребно, включително Target и Walmart, както и универсалните магазини на Macy's, Kohl's и JC Penney, са използвали Facebook, за да уведомят за своите изгодни отстъпки и предложения всички потенциални клиенти. Досега за тази цел обикновено са били правени публикации в различни вестници.

Веригата за продажба на електроника Best Buy съобщи, че ще уведоми за своите промоции първо своите фенове във Faceboок, които наброяват повече от 1 млн. души. Информацията е била публикувана още миналата неделя и води до висока активност на страницата на Best Buy във Facebook.

Освен това Best Buy използва за първи път своята страница в Twitter, за да публикува чрез нея „сделката на деня“. От веригата заявяват, че за първи път социалните мрежи играят толкова голяма роля в маркетинговата стратегия на ръководството.

Други вериги, които плануват да използват Twitter, за да привлекат клиенти, са Target, JC Penney, American Eagle и Nordstrom. Освен това редица от най-големите вериги за търговия на дребно ще пуснат версии на своите уебсайтове, които са съвместими с мобилни телефони, в дните преди Коледните празници.

Освен традиционните предложения като „купуваш едно, получаваш две“, много магазините ще отворят доста по-рано в петък, като някои от тях са работили дори и по време на Деня на благодарността, което не е обичайно.

Веригата за продажба на играчки Toys R Us ще изкушава своите клиенти с обещанието, че първите 100 души на опашките пред магазините на Toys R Us ще имат шанс да купят само за 10 долара най-популярната играчка за сезона – хамстер-робот.

Въпреки голямата шумотевица покрай маркетинговите стратегии на веригите за търговия на дребно в САЩ, анализаторите на сектора посочват, че не може да се съди за цялостното му представяне само от продажбите по време на празничните дни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:26 | 30.08.22 г.
fallback