fallback

Panasonic очаква двуцифрен растеж в чужбина през следващите три години

Като приоритетни пазари компанията възприема тези на страните от БРИК, а също и Сърбия и Македония

13:34 | 26.11.09 г.
Автор - снимка
Създател

Японската компания Panasonic обяви, че цели двуцифрен растеж на продажбите си в чужбина през следващите три отчетни години. Прогнозата е част от изготвения бизнес план на групата, който ще бъде официално представен през януари.

В интервю за Ройтерс изпълнителният директор на производителя на електроуреди Хитоши Оцуки казва, че се надява на годишен растеж между 15 и 20 на сто на развиващите се пазари на Бразилия, Русия, Индия и Китай (БРИК), както и във Виетнам. Прогнозата е за следващите три години.

Оцуки добавя, че Panasonic счита за свои приоритетни пазари и тези в Мексико, Индонезия, Нигерия, Турция, Сърбия и Македония.

В тези държави групата ще се стреми към годишно увеличение на продажбите в размер на 30 на сто.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:37 | 09.09.22 г.
fallback