fallback

Правилното послание към правилните хора – често забравяно правило

Неподходящото съдържание проваля и най-амбициозните маркетингови планове, припомнят специалисти

17:17 | 24.11.09 г.
Автор - снимка
Създател

Може да изглежда очевидно, че маркетолозите трябва да изпращат съобщения, чието съдържание да е обвързано с интересите на потребителите, за да бъде забелязано и оценено от тях. Въпреки това обаче се оказва, че специалистите все още имат проблем с това да насочват подходящите и релевантни послания.

Това се твърди в доклад, изготвен от организацията за обмяна на опит и идеи в сферата на маркетинга CMO Council и групата за софтуерни решения за сектора InfoPrint Solutions Company.

Американските интернет потребители са засипвани от масмейли и нямат много време за непряко свързаните с тях промоции и бюлетини. Имат обаче достатъчно дълъг опит онлайн, за да търсят и лесно да откриват начин да се отпишат от получаването на тези съобщения.

Средно над девет от десет респонденти казват, че са отменяли регистрация за електронен бюлетин, като на първо място сред посочваните причина за това е необвързаността на съдържанието с техните интереси.

Потребителите се оплакват и от получаването на твърде много периодични съобщения по електронен път, които се управляват трудно и често задръстват пощенските им кутии.

В някои случаи хаотичното изпращане на електронни послания може да има последици за маркетолозите: 22% от запитаните казват, че са взимали решение да не купуват продукти на дадена компания заради неподходящо съдържание на получаваните рекламни послания. Други 41% твърдят, че са обмисляли подобна стъпка.

Промоционалните мейли са най-често получаваните маркетингови послания в интернет, сочат резултатите от проучването. 60% от запитаните са посочили този тип маркетингов инструмент като най-често срещан в пощенските им кутии.

Електронните бюлетини (за дейността на дадена компания или периодично медийно съдържание) са вторият най-използван похват.

Не толкова популярни са месечните сметки, пращани по електронната поща, или банковите изявления, но пък тези съобщения се четат най-много.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:52 | 12.09.22 г.
fallback