fallback

Издателят на безплатни вестници Metro пак е на червено

За периода юли-септември компанията има нетна загуба от 8,6 млн. евро, но гледа с оптимизъм на бъдещето

20:22 | 19.10.09 г.
Автор - снимка
Създател

Шведският издател на безплатни вестници Metro International обяви в понеделник нови загуби за тримесеичето след лоши резултати и за предходните тримесечни периоди. От групата обаче казват, че са "по-добре позиционирани, за да се справят с кризата на рекламния пазар и да продължат растежа си".

За периода юли-септември компанията има нетна загуба от 8,6 млн. евро спрямо печалба от 22,1 млн. евро за същото тримесечие на миналата година.

В съобщение на Metro обаче се посочва, че спадът в продажбите е „само 8%” на годишна база, докато световните вестникарски продажби са намалели с между 15 и 20 на сто.

Според ръководството на фирмата по-доброто представяне на фона на конкурентите се дължи на силни резултати в Европа, особено в развиващите се страни.

От компанията се присъединяват към прогнозиращите възстановяване на рекламния пазар догодина, което ще има „пряк позитивен резултат” върху Metro International.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:41 | 08.09.22 г.
fallback