fallback

Печалбата на британския рекламен гигант WPP пада с 47 на сто

Основната причина за проблемите е рецесията, очаква се подобряване на ситуацията през второто полугодие

10:05 | 26.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Рекламният гигант WPP обяви спад в печалбата си в размер на 47 на сто за първото полугодие на годишна база, като обяснението на компанията е, че това се дължи на остротата на рецесията на Острова.

Печалбата на компанията преди данъци възлиза на 179 млн. лири, което е постигнато главно заради големите съкращения на разходи и персонал, съобщава ВВС.

Негативната новина в отчета на WPP е свързана с приходите от основна дейност на компанията. Те се свиват с 8 на сто за тримесечието, след като очакванията на фирмата бяха за спад от 4 на сто.

Всички приходи на WPP, включително валутните разлики и резултатите от придобивания, възлизат на 4,3 млрд. евро, което представлява ръст от 28 на сто, предава агенцията.

Очакванията на компанията са ситуацията на пазара да се подобри през втората половина на годината, но въпреки това бюджетът щял да остане консервативен и през следващата година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:58 | 04.09.22 г.
fallback