Потребителите на Google са най-лоялни към търсачката, като правят близо 70% от търсенията си в интернет с нейна помощ, сочи проучване на comScore.
Също така те правят повече на брой търсения от потребителите на другите търсачки. В Googlе изършват средно по 54,5 търсения на месец, което е над двойно повече от комбинираните търсения на потребителите на Yahoo! и Microsoft, сочи проучването.
Тези, които ползват търсачките на Microsoft и Yahoo!, търсят едва 33% от съдържанието, от което се интересуват чрез тях, като за останалите използват комбинация от други търсачки.
Наскоро Microsoft и Yahoo! подписаха 10-годишно партньорство, което е насочено срещу доминиращата позиция на Google.
Според споразумението Yahoo! ще използва Bing, технологията за търсене на Microsoft, като от своя страна ще предложи на софтуерната компания своята експертиза в областта на онлайн рекламата.
Google държи 65% от пазара на интернет търсене в САЩ в сравнение с 28% общо за Yahoo! и Microsoft, сочат данни на comScore.
"[Microsoft и Yahoo!] имат истински шанс за пробив, предвид, че три четвърти от всички потребители правят поне едно от своите търсения всеки месец чрез техните търсачки“, казва Ели Гудман, анализатор в comScore.
„Предизвикателството ще бъде да изработят достатъчно качествен продукт, който да превърне нередовните потребители на търсачките в редовни, което е на практика по-лесно, отколкото да се привличат нови клиенти.“
Bing, порталът за търсене на Microsoft, имаше 9,41% от пазара в САЩ през юли според данни на StatCounter. Това е повишение спрямо 8,23% през юни. За разлика от него Google отчете лек спад.