Общо 40% от съобщенията, публикувани в сайта за микроблогове Twitter, представляват „незначително дърдорене“ от типа на „В момента ям сандвич“. Това показват резултатите от проучване на базираната в САЩ маркетингова компания Pear Analytic.
Фирмата е анализирала 2 хил. „туита“ с кратки съобщения до 140 символа, случайно избрани от сайта, който позволява на потребителите си да споделят с познатите си заниманията си в реално време.
Съобщенията са разделени в шест категории: новини, спам, самоизтъкване, незначително дърдорене, разговор и препредадена информация.
Като „незначително дърдорене“ са класифицирани 811 „туита“, или 40,55% от всички проучени съобщения.
751 поста, или 37,55%, са определени като „разговор“, което според компанията означава „съобщения, написани в рамките на дискусия между различни потребители или такива, които пораждат дискусия“.
От Pear Analytic казват, че смятат да водят това проучване на всяко тримесечие, за да проследяват развиващите се в сайта тенденции, който привлича все по-голям интерес сред маркетолозите.