fallback

„Китайският eBay” таргетира предприемачи от САЩ

Alibaba.com стартира кампания, с която ще привлича малкия бизнес в САЩ

17:41 | 15.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Китайският сайт за електронна търговия Alibaba.com понякога е сравняван с американския eBay, защото има сходна цел, а именно – да бъде в помощ на малкия и среден бизнес по целия свят, пише CNN.

От създаването си преди десет години китайската компания Alibaba Group управлява два сайта за онлайн търговия: международната версия на английски език Alibaba.com и тази на китайски – Alibaba.cn.

През март китайският сайт има 32 млн. регистрирани потребители, което е четири пъти повече от тези на международния сайт. Въпреки това версията на английски допринася за над 63% от всички приходи през второто тримесечие.

Това се равнява на около 84,2 млн. долара. Ето защо, за да повиши популярността на английската версия на Alibaba, компанията стартира мащабна маркетингова кампания за 30 млн. долара през тази седмица.

Нейната цел е да улесни връзката между собствениците на малък и среден бизнес по целия свят с доставчици на едро чрез онлайн платформата. Alibaba Group залага най-силно на проникването сред малкия бизнес в САЩ.

Alibaba Group ще закупи реклама в американски телевизионни канали и печатни издания, и вече се превърна в спонсор на редица конкурси, събития и промоционални партньорства в САЩ.

Рекламната кампания включва и истории на собственици на малък бизнес, чиито успех е бил подпомогнат от намирането на партньори чрез Alibaba.com. Освен това Alibaba Group ще удвои персонала си в Калифорния до 60 души.

От основаването си през 1999 г. Alibaba Group се превърна в истинска онлайн империя. Днес групата притежава собствена платформа за онлайн разплащания (Alipay.com), за класифицирани обяви (Koubei.com) и уебсайт за пазаруване по интернет (Taobao.com).

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:31 | 11.09.22 г.
fallback