General Motors (GM) ще увеличи разходите си за реклама за периода до края на 2009 г. и за цялата следваща година.
Ръководителят на финансовия отдел на автомобилната компания - Рей Янг, не уточни с колко точно ще бъдат увеличени разходите за реклама, но посочи, че увеличението ще е значително, съобщи порталът Campaign.
Допълнителните средства за реклама ще дойдат от бюджетите за модели, които GM изоставя - такива като Hummer, Saab и Saturn, и ще бъдат вложени в Chevrolet и Cadillac.
Представители на General Motors поясниха, че новата глобална рекламна кампания ще цели да накара потребителите да преосмислят възгледите си за колите на GM.
На 6 юли бе одобрен план за преструктуриране на General Motors. Фалиралият в резултат на икономическата криза автомобилен производител продаде най-добрите си активи на нова компания със същото име с цел да избегне ликвидация.
Вчера стана ясно, че General Motors е успяла да изглади противоречията си, които имаше с канадския производител на автомобилно оборудване Magna, който е кандидат за закупуването на подразделението на GM Opel. Magna заедно с руския си партньор Сбербанк най-вероятно ще са новите собственици на германската фирма, но за да се стигне до сделка, американската компания трябва да съгласува решението си с Берлин.