fallback

Китайската Alibaba инвестира 30 млн. долара за инвазия в САЩ

Планира се допускането на американски предприемачи до англоезичната версия на Alibaba.com, предвижда се и високобюджетна рекламна кампания

17:50 | 07.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Китайският сайт за онлайн търговия Alibaba.com обяви първите си значителни маркетингови усилия за завладяване на американския пазар, като мащабната кампания за целта ще стартира в понеделник.

Компанията ще похарчи 30 млн. долара за засилване на присъствието си в САЩ, в търсене на нови възможности в условията на икономическата криза, съобщават анонимни източници, цитирани от China Knowledge.

Планира се допускането на американски предприемачи до англоезичната версия на Alibaba.com, предвижда се и високобюджетна рекламна кампания.

Преди няколко дни от компанията съобщиха и за предстоящо създаване на смесено дружество в Индия, което ще предоставя B2B (бизнес към бизнес) услуги за електронна търговия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:34 | 08.09.22 г.
fallback