fallback

Mail.ru увеличава с 40 на сто цените за реклама

Увеличението е в сила от 1 септември и е породено от растежа в заявките за реклама

17:05 | 03.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Руският интернет портал Mail.ru ще увеличи с 40% цените за реклама на началната страница на портала и в раздела "Поща". Увеличението влиза в сила от 1 септември, съобщава "Ведомости".

Рекламодателите в Русия са излезли от кризата и имат възможност да увеличат разходите си за интернет реклама. По думите на Алексей Катков, директор "Продажби" на Mail.ru, заявките за реклама продължават да растат даже през лятото. "През есента заявките ще отбележат още по-голям ръст", твърди Катков пред руското издание.

Според Катков тази година много компании (сред които Procter & Gamble и Coca-Cola) видимо са увеличили своите бюджети за реклама в Mail.ru. В началото на 2009 г. Mail.ru понижи с 25 на сто цените за реклама на началната си страница. Началната страница и разделът "Поща" носят около 40% от рекламните приходи за компанията.

През 2008 г. приходите на Mail.ru нараснаха с 44,29% на годишна база до 74,6 млн. долара. Нетната печалба на компанията възлиза на 34,3 млн. долара за 2008 г., като това е 29,43% ръст спрямо 2007 г.

Mail.ru акцентира на три направления: поща, месинджър и социална мрежа. Пощата на компанията е най-популярната в Русия (следвана от Яндекс и Rambler), четвърта по популярност в Европа и осма в света. Месинджърът на портала пък е на второ място в страната, нареждайки се след ICQ и преди Skype.

За разлика от Mail.ru, Яндекс и Rambler засега не смятат да увеличават цените си за реклама.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:24 | 03.09.22 г.
fallback