fallback

Близо 900 хил. лв. глоба си навлече рекламата на Узаки Зорбас

Спирането на рекламата беше аргументирано с това, че тя създава впечатление, че рекламираната напитка е УЗО

11:31 | 03.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Въпреки че в началото на юли Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разпореди спирането на рекламата на Узаки Зорбас, напитката продължи да се рекламира усилено. Това не остана без санкция, която регулаторният орган обяви в понеделник - 898 680 лв., заради неизпълнение на наложена временна мярка по разпоредбите на Закона за защита на конкуренцията.

Спирането на рекламата беше аргументирано с това, че тя създава впечатление, че рекламираната напитка е УЗО.

„Подведени от рекламното послание, в което сюжетът е изграден изцяло върху елементи от гръцката култура, език и самобитност, потребителите биха закупили напитката Узаки Зорбас с впечатлението, че купуват разновидност на гръцката напитка УЗО“, се казваше в становището на комисията.

Компанията производител е „СИС Индустрийс“ ООД. От комисията казват, че за определянето на глобата са взели предвид финансовото състояние на фирмата и наложената санкция е под средния предвиден в закона размер. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:11 | 10.09.22 г.
fallback