fallback

Американците лоялни към все по-малко авиолинии и хотели

Като цяло обаче участията в програми от типа "Лоялни клиенти" са с 19% ръст през последните две години

11:57 | 29.07.09 г.

Участията в програми от типа „Лоялни клиенти“, предлагани от хотели, авиолинии и рент-а-кар фирми в САЩ са намалели с 31,2% от 2007 г. насам, показва проучване на изследователската компания Colloquy.

Резултатите от анкета сред 2152 американски потребители показват обаче, че аудиторията като цяло остава заинтересована от програми за лоялни клиенти. Въпреки това що се отнася до пътуванията, те избират по-малко превозвачи и хотели, където да инвестират времето и парите си, предава Adweek.

Като цяло участията в лоялни програми са с 19% ръст през последните две години, но по отношение на пътуванията потребителите са редуцирали членствата си, като сега участват в средно 1,5 програми в сравнение с 2,18 през 2007 г.

„Един предпочитан хотел и една предпочитана авиолиния, така трябва да работят програмите за лоялност“, казва Кели Хлавинка от Colloquy.

Значението на пътническите програми е по-малко в сравнение с останалите промоционални програми. Докато 32,3% от потребителите описват участието си в схеми за лоялност на търговски вериги, само 21,5% казват същото за пътническите програми. Близо една четвърт от анкетираните споделят, че програмите на компаниите за финансови услуги са по-важни при настоящите икономически условия.

„Разликата между пътуванията и другите два сектора показват пренасочване на потреблението от туристическия сектор, в който както бизнес, така и ваканционните пътувания са с по-малки бюджети, към търговските категории, особено по отношение на всекидневните покупки на храна и гориво“, казва Рик Фъргюсън от компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:45 | 06.09.22 г.
fallback