fallback

Barron's: Издържащите се с реклама медии все още са перспективни

Истината е, че акциите на най-добре управляваните медийни и рекламни компании са неоправдано евтини, пише американското финансово списание

09:23 | 20.07.09 г.
Автор - снимка
Създател

Въпреки че издържащите се от реклама медии вече не са рязко растящите бизнеси, които бяха едно време, инвеститорите могат да очакват добра дългосрочна възвръщаемост от много от тях, пише американското финансово списание Barron's.

„Истината е, че акциите на най-добре управляваните медийни и рекламни компании са неоправдано евтини“, се казва в коментар на изданието. „Ако медийният сектор дори слабо напредне през следващите пет години, новите инвеститори в него ще се сдобият с дебели портфейли“.

В частност кабелните оператори се посочват като добре позиционирани за печалби, както и компании, получаващи такси от кабелни телевизии, като например Walt Disney, Time Warner и др.

Според Barron's атрактивни са още акциите на оператора на кинозали Cinemark, както и на дистрибутора на концертни и др. билети Live Nation.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:19 | 12.09.22 г.
fallback