fallback

Facebook – основен двигател на употребата на мобилен интернет

Една трета от младите на Острова влизат редовно в социалните мрежи от мобилните си телефони

19:32 | 14.07.09 г.
Автор - снимка
Създател

Проучване на нагласите сред британците на възраст между 16 и 35 годишна възраст показва, че около една трета от тях редовно използва мобилен интернет, за да използват социални мрежи като Facebook и Twitter.

Изследването, проведено от CCS Insight показва, че именно използването на социалните мрежи е основният двигател на разпространението на мобилния интернет. От него става ясно още, че на Острова Facebook има повече потребители от Bebo, MySpace и Twitter, взети заедно, предава ВВС.

Сред най-склонните да плащат за съдържание през мобилните си телефони е групата на потребителите между 24 и 36 годишна възраст.

Един от основните изводи на CCS Insight е, че до края на 2009 година около 44 на сто от потребителите на мобилни телефони ще имат достъп до интернет и активно ще го използват.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:29 | 20.08.22 г.
fallback