fallback

Пет кандидата за интернет агенцията на Microsoft

Водените преговори все още са предварителни и не се очаква споразумение за сделка в идните няколко месеца

18:29 | 13.07.09 г.
Автор - снимка
Създател

Американската група Microsoft води преговори с пет от най-големите рекламни компании в света по повод евентуална сделка за продажбата на интернет агенцията Razorfish, пише Wall Street Journal. За желанието на Microsoft да се раздели с агенцията, която придоби заедно с aQuantive през 2007 г., се говори от края на юни.

Според икономическия всекидневник, който цитира близки до преговорите източници, освен Razorfish, Microsoft може да продаде и правата за използване на рекламните й технологии, както и възможността за закупуване за няколко стотици милиона долара на рекламни пространства върху сайтовете, които компанията контролира.

Групите, с които се разговаря, са британската WPP, американските Omnicom и Interpublic, японската Dentsu и известната вече като кандидат френска фирма Publicis.

Водените преговори все още са предварителни и не се очаква споразумение за сделка в идните няколко месеца, пише изданието.

Размерът на транзакцията може да достигне около 400 млн. долара, към които да се прибави сума от няколко стотици допълнителни милиона в зависимост от договорените условия за рекламните площадки, изчислява вестникът.

Базираната в Сиатъл Razorfish има около 2 хил. служители и е генерирала продажби за 400 млн. долара през 2008 г., реализирайки рекламни кампании в интернет за фирми като производителя на играчки Mattel, веригата магазини BestBuy и автомобилния производител Mercedes-Benz.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:07 | 09.09.22 г.
fallback