fallback

Мобилната реклама с до 10% дял от пазара до пет години

Прогнозата е на Microsoft, според която сегментът в близко бъдеще ще бележи най-силен растеж в рекламния сектор

11:15 | 25.06.09 г.
Автор - снимка
Създател

Рекламата на мобилни телефони ще представлява между 5 и 10 на сто от общите рекламни разходи в медиите до пет години. Сегментът ще бъде подпомогнат от неразработените възможности в страните с развиващи се икономики.

Мнението е Скот Хоу, отговарящ за рекламата в американската компания Microsoft, предава Ройтерс.

Според него мобилната реклама ще бележи най-силен растеж в рекламния бизнес през идните години.

Институтът Ineum Consulting предвижда среден ръст на мобилния рекламен пазар от 45% за пет години напред, като се очаква в края на периода той да достигне 28,8 млрд. долара спрямо сегашните 3,1 млрд. долара. Смартфоните ще бъдат двигателят на този растеж.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:39 | 08.09.22 г.
fallback