fallback

Задава се бум на сайтовете за „зелена“ търговия

Към края на 2008 г. „зелените“ сайтове в Щатите наброяват 526 по данни на eMarketer, докато през 2004 г. те са били едва 100

13:51 | 24.06.09 г.
Автор - снимка
Създател

През последните няколко години сайтовете за „зелена“ търговия отчитат рязък растеж в САЩ, като се очаква тенденцията да се пренесе и на останалите онлайн пазари по света.

Става въпрос за сайтове, които си поставят за цел да помагат на потребителите да откриват екологични продукти, като освен това предоставят съвети за започване на „зелени“ практики в начина ни на живот. Този тип медии най-общо казано са платформа за обмен на информация за различни каузи за опазване на околната среда.

Към края на 2008 г. „зелените“ сайтове в Щатите наброяват 526 по данни на eMarketer, докато през 2004 г. те са били едва 100. През 2007 г. броят им е бил 235.

Тази онлайн ниша е особено интересна за маркетолозите на компаниите, продаващи екопродукти, тъй като позволяват пряк контакт с интересуващата ги таргет група. Ето защо такива сайтове все по-често се съчетават с по-масовите медии при планирането на кампании.

Нарасналата роля на „зелените“ сайтове роди дори специални ръководства за създаването на такъв тип интернет страници, които според дизайнерите трябва да се правят, като се следват някои правила. Така например при възможност за поръчване на продукти онлайн зеленият цвят се смята за най-подходящ за бутон за заявка за покупка. Също така бутонът трябва да бъде по-голям по размер от всички останали бутони на страницата, като около него има достатъчно пространство. Това всъщност важи за всички сайтове за онлайн търговия.

Посочва се още, че традиционните изображения с елементи от природата вече са малко тривиални и е добре да се търсят нови моменти в представянето на идеята за природосъобразност.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:21 | 11.09.22 г.
fallback