fallback

Филип Котлър идва за втори път в България през септември

Сред основните теми, които „Бащата на маркетинга” ще разисква по време на своята лекция, са: как да се справим с бизнес кризата, как се променя ролята на маркетинга и как да намерим нови възможности

10:58 | 18.06.09 г.
Автор - снимка
Създател

Филип Котлър. Снимка: Личен архив

Най-популярното име в сферата на модерния маркетинг – проф. Филип Котлър - ще пристигне за втори път у нас, за да изнесе уникална лекция пред българската публика. Семинарът, който ще се проведе с медийното партньорство на Investor.bg, е под наслов „Как да контролираме кризата? И да спечелим от нея!”. Събитието ще е на 23 септември 2009 г. в зала 1 на Националния дворец на културата (НДК).

Сред основните теми, които „Бащата на маркетинга” ще разисква по време на своята лекция, са: как да се справим с бизнес кризата, как се променя ролята на маркетинга и как да намерим нови възможности. Целодневният семинар ще даде възможност на професионалистите в сферата на маркетинга и продажбите да осъществят неформални контакти и събеседвания. За ВИП-гостите на събитието е предвидена и среща с професора на обеден коктейл.

„Всички ние сме свидетели на жестоката конкуренция, бурното развитие на Китай и Индия, пренаситеното разнообразие от продукти на пазара, преминаването на водещите позиции от производителите към търговците, увеличената чувствителност на потребителите към ценовите равнища, намаляващата ефективност на познатите комуникационни канали и средства, както и намалената лоялност на клиентите към определена марка. И всичко това в условията на глобална финансова криза. При такива условия познатият ни маркетинг може да не ни служи по най-добрия начин”, споделя създателят на съвременния маркетинг и все още най-влиятелният експерт в стратегическия маркетинг.

Участието в семинара е платено, като студентите могат да присъстват на него на цена, равна на 25% от крайната стойност на ранната регистрация, в случай че закупят своя билет до средата на месец юли. Всички останали, заявили своето участие предварително, ще могат да присъстват на специална цена с 30% отстъпка от стандартната.

Организаторите са предвидили и ВИП-регистрации, които получават възможности за лична среща с проф. Котлър, както и копие с персонифицирано послание и подпис от самия професор от последната му книга „Хаотика: Мениджмънт и маркетинг в епохата на турбулентността”, която излиза официално на българския пазар на 23 юни.

Регистрационна форма за участие в семинара, както и всякаква друга допълнителна информация можете да получите на www.kotlerbg.com.

Какво се случи на първата лекция?:

Филип Котлър: Българските компании трябва да се научат да мислят мащабно 

Котлър: Маркетингът е силно оръжие, но от него не може да се очакват чудеса

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:12 | 05.09.22 г.
fallback