fallback

Защо се отказваме от абонамент за имейл съобщения?

Често пъти абонирани потребители отменят регистрацията си за нюзлетър поради неуместно използване на този инструмент

11:12 | 18.06.09 г.

Въпреки ефективността на имейл маркетинга много от хората, които се абонират да получават имейли, често впоследствие прекратяват абонамента си.

По данни на Epsilon и ROI Research 55% от имейл абонатите в САЩ и Канада понякога се отказват да получават имейли, за които са се абонирали, а 14% от тях често правят това. Само 5% от анкетираните твърдят, че никога не прекратяват абонамента си. За Западна Европа тези стойности са съответно 50%, 15% и 6%. По-различни са данните за Азиатско-тихоокеанския регион, където 31% от потребителите понякога се отказват от абонамента си, само 4% често прибягват до това, а 14% никога не се отказват да получават такава поща.

Повечето интернет потребители се отказват от тези имейли заради несъщественото им съдържание. „Компаниите гледат на имейла като на изгодно средство за маркетинг, но злоупотребата с него може да отблъсне клиенти заради твърде много получени имейли или неподходящи послания”, казва Кевин Мейбли от Epsilon.

„Жителите на Северна Америка получават огромно количество имейл съдържание и в същото време стават все по-селективни относно вида на имейлите, които искат да получават”, добавя Мейбли.

Имейл маркетингът е сред начините за задържане и ангажиране на потребителите с най-голяма разходна ефективност, пише eMarketer. По-рано тази година comScore установи, че коефициентът на превръщане на имейлите в САЩ възлиза на 4,4%. Този коефициент показва каква част от изпратените имейли са провокирали сред получателите желаното от подателя действие - например покупка на даден продукт. Проучване на Epsilon пък сочи, че разходите за имейл маркетинга ще е последното нещо, от което маркетинговите директори биха пестили.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:46 | 28.08.22 г.
fallback