fallback

Щатски болници използват Web 2.0 технологии като маркетингови инструменти

Поставени под икономически натиск болниците гледат на онлайн инструментите като евтин начин да маркетират услугите си

12:55 | 27.05.09 г.

Редица американски болници започват да използват Web 2.0 достиженията като Twitter, Facebook, YouTube и различни блогове, за да привличат и обучават пациенти, да увещават донори и да набират и задържат лекари, пише New York Times.

Повече от 250 болници вече използват подобни средства за маркетинг, казва Ед Бенет, директор на отдела за уеб стратегии към медицинската система на University of Maryland. „Голямо е учудването от това, че болниците използват подобно нещо - те са изключително консервативни”.

Поставени под икономически натиск болниците гледат на онлайн инструментите като евтин начин да маркетират услугите си. Въпреки това някои специалисти по етика и лекари казват, че тази практика повдига въпроси относно неприкосновеността на пациента.

Според Джефри Кан от University of Minnesota „стойността от демистифицирането на медицинската грижа” може да се види, но той предупреждава, че това „може да създаде аура на изтънченост и технологични възможности, които може и да не представят качеството на услугите в болницата”.

Въпреки че болниците, които използват Twitter, за да презентират цели операции, може и да не се радват на бум в трафика на пациенти, това със сигурност помага за подобряване на обществените възприятия чрез разбулване на част от мистерията на операционната зала, казва Кристофър Бойър, маркетинг специалист от HealthGrades.

„Мисля, че когато ние в индустрията на здравеопазването ставаме по-прозрачни в това, което правим и когато потребителите поемат все по-голяма отговорност за здравето си, този прям диалог ще е наистина полезен”, казва Бетси МакКей от детски медицински център в Далас.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:25 | 05.09.22 г.
fallback