fallback

Очакват близо 30% годишен спад в приходите от телевизионна реклама в Русия

Спад от 25-30 на сто за следващите няколко месеца и възстановяване на пазара в края на годината прогнозират от Video International

12:19 | 27.05.09 г.
Автор - снимка
Създател

През следващите няколко месеца приходите от реклама на телевизионните канали в Русия ще спаднат с 25% - 30% на годишна база, но в края на 2009 г. пазарът ще започне да се възстановява. Това прогнозира генералният директор на Video International (VI) Сергей Василев, цитиран от вестник "Ведомости".

Според официални данни на Асоциацията на комуникационните агенции в Русия за първото тримесечие на 2009 г. приходите от телевизионна реклама в страната са намалели с 20 на сто, а по думите на Сергей Василев спадът за април е 17 на сто. През май обаче генералният директор на VI очаква по-силно понижение.

От VI очакват пазарът да се възстанови през октомври - ноември, а през декември да се наблюдава първият за годината ръст - с около 9 на сто спрямо декември 2008 г.

Преди време се тиражираше мнението, че телевизионните компании в Русия ще преживеят кризата с по-малки загуби от радиата и печатните издания. Сегашната ситуация показва, че при липсата на финансови средства рекламодателите се опитват да се съсредоточат върху тези видове рекламни услуги, които обхващат най-голяма аудитория.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:24 | 13.09.22 г.
fallback