fallback

Предпочитаните черти на бранда сред младите разбиват стереотипа

Според хората между 18 и 24 години най-важните черти на бранда са доброто качество, достоверността и приложимостта

10:06 | 19.05.09 г.

Имиджът далеч не е решаващата характеристика на бранда, що се отнася до привличане на млади хора, показва проучване на MTV Networks.

В изследването участват интернет потребители на възраст между 12 и 24 години от пет страни – Германия, Индия, Япония, Великобритания и САЩ.

Според младежите между 18 и 24 години най-важните черти на бранда са доброто качество, достоверността и приложимостта. Нито една от изброените три характеристики обаче не се асоциира със стереотипния имидж на безгрижната младеж. Проучването установява, че от по-малко значение за тях са имиджът, историята и популярността на марката. Мнението на приятели е на дъното на списъка.

Друг съществен аспект за тях е по-какъв начин е бил открит брандът. 65% от запитаните казват, че да видиш реклама на дадена марка по телевизията внушава качество, въпреки че степента на това убеждение варира при участниците от различни страни. 77% от анкетираните в Индия приравнят телевизионната поява на маркта с качество на марката, следвани от жителите на Великобритания, САЩ, Япония и Германия. Във всяка от страните повечето от запитаните отговарят, че интернет улеснява избора на марка.

Данните подчертават вече известната необходимост компаниите да се „ангажират във всестранни рекламни кампании”, които включват различни медийни канали, казва Джулс Робинсън от Viacom Brand Solutions International, цитирана от eMarketer.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:37 | 06.09.22 г.
fallback