fallback

Британците все по-пестеливо ползват телекомуникационни услуги

Една четвърт от участници в допитване посочват, че могат да спрат да използват мобилния си телефон

09:30 | 13.05.09 г.
Автор - снимка
Създател

Очаква се британските потребители още повече да ограничат разходите си за телекомуникационни услуги през следващите месеци, което ще засили натиска върху компаниите от сектора, чиито печалби вече се свиват. Това показва проучване на потребителското поведение във Великобритания на международната компания за маркетинг и пазарни изследвания Booz & Company, цитирано от Ройтерс.

Според изследването една четвърт от потребителите вече са намалили разходите си за телекомуникационии и медийни услуги, а още 26 на сто от анкетираните ще ги съкратят през следващите шест месеца.

Около 45 на сто от клиентите на телекомуникационни компании, участвали в допитването, ще обмислят обединяване на медийните услуги, а 44 на сто планират да използват повече телефонни услуги, базирани на интернет, като Skype.

Близо 23% от анкетираните може да прекратят абонамента си за интернет или кабелна телевизия, а 43 на сто биха използвали по-често стационарния си телефон.

Една четвърт от участниците в допитването посочват, че могат да спрат да използват мобилния си телефон, 45% отбелязват, че ще обмислят отлагане на покупката на нов мобилен телефон, докато 43 на сто биха сключили по-евтини договори за мобилни услуги.

Във Великобритания мобилните оператори O2 и Vodafone са лидерите на пазара, следвани от Orange, T-Mobile UK и 3, който е собственост на международния технологичен конгломерат Hutchinson Whampoa.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:42 | 09.09.22 г.
fallback