fallback

44% от руснаците предпочитат интернет услугите пред храна и дрехи

69% от потребителите в Русия използват информацията от интернет в работата си, 52% свалят музика, филми и програми, а 29 на сто виждат в мрежата начин да избягат от реалността

16:28 | 11.05.09 г.
Автор - снимка
Създател

Четиридесет и четири на сто от интернет потребителите в Русия няма да се откажат от услугите на мрежата, дори и да не им стигат парите за храна и дрехи. Това показва проучване на RUметрика, изследваща динамиката на мрежата в Русия, за влиянието на кризата върху интернет сектора в страната.

Данните от изследването показват, че 25 на сто от руските потребители са готови да пожертват връзката си с мрежата, ако не им достигат пари за храна, докато 19% са заявили, че лесно биха се отказали от интернет услугите, без да посочат конкретни причини. Девет на сто биха се отказали от онлайн услугите, ако не им достигат средства за развлечения, а 3% - ако не им остават пари за дрехи.

Проучването сочи, че 69% от потребителите в Русия използват информацията от интернет в работата си, 52% свалят музика, филми и програми, а 29 на сто виждат в мрежата начин да избягат от реалността. Руснаците ползват интернет услуги и за да икономисват: 21% от анкетираните икономисват телефонни обаждания, 16 на сто правят икономии при покупки, а 7% дори заработват финансови средства онлайн.

За периода март 2008 - март 2009 г. най-голям спад в посещаемостта е отбелязан в сектора "Развлечения и хоби" (-79%), става ясно още от изследването. Най-голям ръст в посещенията за същия период пък бележат сайтовете, свързани с промишления сектор (197 на сто), филмите (159%) и програмите (128%). Увеличил се е и интересът на потребителите към сайтове за търсене на работа и такива с безплатно съдържание.

Търсенията, свързани с думата "криза", са били най-многобройни между октомври и декември 2008 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:47 | 26.08.22 г.
fallback