Най-голям процент от интернет потребителите във Великобритания от всички възрастови групи най-често обръщат внимание на онлайн реклами след 6 часа вечерта, показва проучване на изследователската компания Lightspeed Research и неправителствената организация Internet Advertising Bureau (IAB), цитирано от еMarketer.
Вероятността потребителите да обърнат внимание на рекламите по друго време от денонощието варира слабо в зависимост от възрастта.
С напредъка на деня все повече пълнолетни млади хора демонстрират интерес към онлайн рекламите.
Повечето от по-възрастните интернет потребители казват, че вероятността да обърнат внимание на реклами е най-голяма между 9 и 12 часа през деня и между 14 и 18 часа следобяд, като най-малко са посочили обедните часове.
Вниманието към рекламите варира също и в зависимост от това с какво се занимават потребителите. По-голямата част от британските интернет потребители, казват, че по-често биха обърнали внимание на реклами, докато „търсят най-добрата оферта” и на следващо място докато пазаруват, играят хазартни игри или при онлайн търсене.
Повечето от запитаните казват, че е много малко вероятно да забележат онлайн реклами, докато изпращат имейли или чатят, следвани от дейности като гледане на онлайн видео и участие в онлайн игри.