fallback

Очакват разходите за онлайн реклама в Европа да нараснат с 18% през 2009 г.

Прогнозата е разходите за онлайн реклама да продължават да растат и да изземат дял от традиционните рекламни канали

10:11 | 30.04.09 г.

Разходите за онлайн реклама в Европа се очаква да нараснат с 18% през 2009 г., с 21% през 2010 г. и с 15% през 2011 г., прогнозират маркетолозите от European Interactive Advertising Association (EIAA).

От всички запитани 71% заявяват, че ще увеличат разходите си за интернет реклама през 2009 г., предава eMarketer.

Що се отнася до маркетинговите тактики на континента, 64% казват, че ще увеличат разходите си за реклама при търсене, а за малко под 50% се очаква да използват повече имейл маркетинг. Според проучването 41% ще заложат на банер рекламата. Онлайн видеорекламата пък ще е предпочитаната маркетингова стратегия за 35% от запитаните.

За повечето маркетолози целта на онлайн рекламата ще е комбинация от директна реклама и брандинг.

В заключение докладът на EIAA показва, че въпреки настоящите икономически условия разходите за онлайн реклама ще продължават да растат и да изземат дял от традиционните рекламни канали в рекламния бюджет на компаниите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:54 | 11.09.22 г.
fallback