Акциите на Yahoo се движат в контраст с общия тренд на технологичните книжа на американския пазар в понеделник, като към момента отчитат ръст от 6,7% до 14,37 долара за брой след информация за провела се миналата седмица среща с ръководството на Microsoft.
По време на разговорите за пореден път се е обсъждало потенциално партньорство между двете компании в областта на онлайн рекламата, съобщава AllThingsDigital.
Според информацията е дискутирана възможността двете компаниите да си поделят отговорностите по продажбите на различните видове реклама, като се предвижда Yahoo да поеме банер рекламата, а Microsoft – рекламата при търсене.
Не е ясно до какъв резултат ще доведат тези преговори, като се има предвид, че те представляват поредният епизод от сагата Microsoft-Yahoo, която започна още миналата година, когато Microsoft се опита да купи интернет компанията, но претърпя неуспех.
Според извършено наскоро проучване, цитиране от MarketWatch, заедно Yahoo и Microsoft достигат до над 86% от онлайн потребителите в САЩ със своите банер реклами в сравнение със 78% за Google, постигнати главно чрез YouTube.