fallback

7 компании влизат в борда на директорите на асоциацията на рекламодателите

Това са Байерсдорф България, Юробанк и ЕфДжи България, Глобул, Данон Сердика, Кока-Кола България, Крафт Фуудс България и Нестле България

17:46 | 03.04.09 г.

На първото си общо събрание на 2 април членовете на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) избраха 7 компании, които да влязат в борда на директорите на асоциацията - Байерсдорф България, Юробанк и ЕфДжи България, Глобул, Данон Сердика, Кока-Кола България, Крафт Фуудс България и Нестле България, съобщиха от асоциацията.

Асоциацията вече включва 19 компании членки: Байерсдорф България, Юробанк И Еф Джи България, БТК/Вивател, Белла България, Глобул, Диаджео, Данон Сердика, Екопак, Кока-Кола България, Крафт Фуудс България, Лореал, Мобилтел, Нестле България, Обединена Българска Банка, Рено-Нисан, Сибанк, Уолмарк България, Хайнекен/Загорка и Юниливър България.

БАР, която бе създадена през февруари миналата година от 11 компании, е официално приета за член на Световната федерация на рекламодателите.

За 2009 г. членовете й планират активно участие и сътрудничество с национални и международни асоциации, както и участие във всички процеси и проекти, свързани с прилагането на европейски и световни практики в областта на рекламата.

„БАР все повече засилва позициите си и членовете й са силно мотивирани да работят усилено за развитие на вече създадената мрежа за обмен на професионален опит, предоставяне на информация и експертна помощ в областта на рекламата. Вярваме, че в тези трудни времена рекламата заема още по-важно място в съвременното общество, тъй като тя стимулира продажбите, иновациите и конкуренцията и пряко допринася за икономическия растеж“, коментира Антонис Кандзелис, председател на УС на БАР.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:01 | 27.08.22 г.
fallback