fallback

ПР специалисти се обединиха в конфедерация

За трета поредна година се организира ПР фестивал - от 20 до 22 май, като в рамките на форума ще бъдат връчени наградите "ПР Приз" 2009

12:35 | 25.03.09 г.
Автор - снимка
Създател

Българската академична асоциация по комуникации (БААК), Асоциация Имагинес на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността и Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) учредиха Българска конфедерация за връзки с обществеността (БКВО).

Сред водещите принципи, освен строго професионалните, трябва да бъдат човешките добродетели и ценности, каквито са толерантност, консенсус, диалогичност, уважение и зачитане на мнението на другия, каза при представянето на конфедерацията проф. Любомир Стойков, председател на БААК и съпредседател на БКВО.

БКВО е дело на почти всички сериозно ангажирани с професията у нас, заяви проф. Стойков.

По думите му социална ангажираност и защита на интересите на гражданите и на правото им на информираност, проучване и анализ на динамика на публично пространство, изясняване на взаимоотношенията между журналистите и ПР-специалисти са сред важните цели на организацията.

Аня Павлова, съпредседател на конфедерацията отбеляза важността на професията, и припомни, че между обществено значими личности, чиито досиета трябва да бъдат отворени са собствениците и управители на ПР агенции.

От тази година политическите партии са длъжни да декларират агенциите, с които ще сключват договори. По думите на Павлова това подчертава стратегическата важност на професията. Според нея е дошло време специалистите да поработят за репутацията на професията си. Затова залагаме на високите професионални стандарти, етичните норми и подготовка на висококвалифицирани кадри, отбеляза Павлова.

Конфедерацията е отворена за други организации, каза съпредседателят Асен Асенов.

Той отбеляза, че за трета поредна година се организира ПР фестивал - от 20 до 22 май, като в рамките на форума ще бъдат връчени наградите "ПР Приз" 2009.

Милена Атанасова, член на УС на БКВО и председател на журито на конкурса каза, че за първи път през тази година се включва нова конкурсна категория - ПР-кампания за персонален имидж. Проектите за участие в конкурса могат да се подават от 21 до 24 април.

На 16 и 17 май номинираните проекти ще се представят публично.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:02 | 09.09.22 г.
fallback