fallback

Близо 100% ръст на разходите за мобилна реклама в Канада през 2008 г.

Повечето от приходите от мобилна реклама в Канада са генерирани от SMS-и

16:35 | 13.03.09 г.
Автор - снимка
Създател

Разходите, направени за реклама по мобилния телефон в Канада, са се увеличили с 96% през 2008 г. спрямо предходната година до 5,21 млн. канадски долара (4,04 млн. щатски долара), съобщава eMarketer, позовавайки се на данни на Канадската агенция за интерактивна реклама.

Растежът на сегмента за 2007 г. беше 143% до 2,66 млн. канадски долара (2,06 млн. щатски долара).

За сравнение, този тип рекламни разходи в Щатите са на стойност 648 млн. долара за миналата година.

Повечето от приходите от мобилна реклама в Канада са генерирани от SMS-и (с дял от 74%). Следват рекламата при различните видове мобилно съдържание като тонове, изображения, игри (с дял от 10%).

На трето място са излъчените банери при сърфиране с телефона (7%), апликациите за мобилен телефон (1%) и категория рекламни продукти, обобщени като „други“ (9%). Делът на рекламата при търсене от мобилния телефон е нула.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:02 | 17.08.22 г.
fallback