fallback

Агенцията по туризъм дава около 8 млн. лева за реклама

От общо седемте рекламни клипа, три са предназначени за популяризиране на зимния туризъм, три са продуктови, а един е имиджов

16:33 | 13.02.09 г.
Автор - снимка
Създател

Държавната агенция по туризъм до средата на годината е предвидила общо около 8 млн. лева за излъчване на рекламни клипове по радиото и телевизията, каза пред журналисти председателят на агенцията Анелия Крушкова.

За излъчване на рекламни туристически клипове в страната в над 10 електронни медии, включително местни, са предвидени общо 5,78 млн. лева. Българските туристическа реклама ще се излъчва и в Русия и Румъния по CNN и „Евроспорт”, като стойност й е общо близо 2,4 млн. лева. „В момента най-голяма е борбата за привличане на руски туристи”, поясни Крушкова.

Що се отнася до стойността на изработката на самите клипове, четири от тях, които вече се излъчват, струват 485 хил. лв., предстои изработката на още три. От общо седемте рекламни клипа, три са предназначени за популяризиране на зимния туризъм, три са продуктови, а един е имиджов.

Отпуснатите бюджетни средства са за популяризиране на българския туристически продукт в страната и чужбина, предвид очаквания отлив на туристи у нас през 2009 г. поради световната икономическа криза. Крушкова допълни, че най-оптимистичната прогноза за световния туризъм е през тази година той да се запази на същото ниво като през предходната.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:24 | 04.09.22 г.
fallback