fallback

Социални мрежи привличат повече трафик след съкращенията заради кризата

От MySpace и LinkedIn отчитат значително увеличение на трафика и членовете си

10:08 | 16.01.09 г.

Световната финансова криза създаде не само губещи. Онлайн социални мрежи като MySpace изглежда имат полза от съкращенията заради кризата.

От MySpace, която е собственост на международния медиен конгломерат на Рупърт Мърдок News Corp, са коментирали пред Ройтерс, че сайтът им за работа отчита голям ръст на трафика през изминалата година, особено след началото на финансовата криза.

През изминалата година трафикът е нараснал трикратно, казва Анджела Куртен, вицепрезидент маркетинг и съдържание в MySpace.

Броят на уникалните посетители на възраст между 21 и 34 години на сайта за работа се е повишил до над 160 хил. през ноември 2008 г. от около 83 500 за същия период година по-рано, сочат данни на MySpace. Досега сайтът не е отчитал подобни резки повишения, посочва Куртен.

Средният брой минути, които един потребител прекарва средно на сайта, е нараснал до 7 през ноември от 1 минута година по-рано.

Притегателната сила на социалните мрежи изглежда има нещо общо с поговорката, че нещастието обича компанията. Търсенето на работа често зависи от контактите и връзките на хората, както и от преглеждането на обяви за работа, а сайтове като MySpace и LinkedIn предлагат и двете.

В края на миналата година от LinkedIn са регистрирали увеличение на членовете си до 31 млн. от 18 млн. в началото на 2008 г., като обяснението е, че хората ползват бизнес мрежата, за да търсят контакти, чрез които да си намерят работа.

От LinkedIn казват още, че са имали с 25% повече регистрации миналата есен в сравнение с прогнозата им.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:03 | 08.09.22 г.
fallback