fallback

Ревизия на плановете за продажби на мобилни телефони догодина

Според анализатори Samsung и LG свиват таргетите за 2009 заради забавянето на икономиката

21:01 | 01.12.08 г.
Автор - снимка
Създател

Южнокорейските производители на мобилни телефони Samsung Electronics и LG Electronics са намалили целите си за обем на продажбите през 2009 г. заради забавянето на световната икономика, съобщава Ройтерс, позовавайки се на южнокорейския вестник Maeil Business.

Според изданието, което е потърсило мнението по темата на финансови анализатори, Samsung, номер две на световния пазар след Nokia, е понижил таргетите си с 8% до 222,8 млн. броя. През 2008 г. Samsung очаква да постигне продажби на 200,1 млн. телефона.

Що се отнася до LG, целта на компанията за 2009 г. вече е за продажби на 105,6 млн. броя спрямо 119 млн. прогнозирани по-рано, или понижение от 12%. За тази година прогнозите са компанията да има продадени 100,1 млн. броя.

Миналата седмица Samsung прогнозира, че световният пазар на мобилни телефони може да отбележи растеж, който да е по-малък от 10%, или дори спад.

Запитани официално дали вече са определили целите си за продажби за догодина, от двете компании са отговорили отрицателно.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:06 | 08.09.22 г.
fallback