fallback

Google се отказа от сделката с Yahoo

В блога си интернет компанията обясни, че "няма да позволи вероятността от продължителна съдебна битка"

18:15 | 05.11.08 г.

Google се отказва от партньорството си с Yahoo, за да избегне „продължителна юридическа битка“ с регулаторните органи, съобщи в корпоративния си блог интернет гигантът.

Споразумението беше първоначално обявено през юни и предвиждаше Google да продава реклама за някои от рекламните площадки на Yahoo, като се визираха само САЩ и Канада.

Партньорството обаче срещна критики и опасения от създаване на монопол.

Двете компании първоначално отложиха реализирането на споразумението, а впоследствие стана известно, че някои условия в него са били преразгледани, за да бъде одобрено от щатското министерство на правосъдието.

В блога си от Google обясняват: „Решихме да отложим реализирането на споразумението, за да дадем възможност на регулаторите да го разгледат. Въпреки че това не е юридически задължително, решихме, че това е правилният ход, защото Google и Yahoo! са успешни на пазара на онлайн реклама и осъзнаваме, че всяко сътрудничество между нас би привлякло внимание“.

„Разочаровани сме, разбира се, от спирането на сделката. Няма да позволим обаче вероятността от продължителна съдебна битка да ни разсее от основната ни мисия“, заявяват от интернет компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:42 | 12.09.22 г.
fallback